4NG, onderdeel van IT-dienstverlener Conclusion, heeft onlangs het Amsterdams The Customer Experience Agency (TCXA). Hiermee wil de dienstverlener klanten helpen bij het realiseren van complete digitale ervaringen.
Met de overname, waarvan de financiële details niet bekend zijn gemaakt, krijgt 4NG een specialist in handen voor het opzetten van complete CX-strategieën. TXCA begeleidt klanten met het end-to-end opzetten van digitale CX-ervaringen.
Hiervoor bundelen de bedrijven strategische kennis, creatieve inzichten en technologische expertise. Dit moet klanten complete ervaringen opleveren, van performance tot loyaliteit en klantenservice.
Voordelen 4NG en Conclusion
4NG kan naar eigen zeggen zelf van deze expertise profiteren en zijn eigen vermogen om klanten end-to-end te begeleiden in digital experiences verder uitbreiden.
Ook de overkoepelende Conclusion-groep ziet mogelijkheden. “TCXA is een waardevolle aanvulling op onze dienstverlening. In de afgelopen vier jaar heeft het bureau een pragmatische, gelaagde aanpak ontwikkeld die dient als blauwdruk voor digitale transformaties. Hierdoor kunnen wij onze klanten nog beter bedienen bij het nemen van strategische beslissingen op het gebied van klantbeleving”, zegt CEO Engbert Verkoren van Conclusion.
Lees ook: Conclusion breidt met overname Scone Consulting uit naar Portugal